4.12.2011

25 asiaa

Lopultakin vastaan tähän Green Turtlen haasteeseen, jossa tehtävänä oli kertoa itsestään 25 asiaa ja haastaa sen lisäksi viisi muuta kirjoittajaa. Oli vaikeaa valita mitä itsestäni kerron, sillä en missään nimessä halua, että minua tunnistetaan. Kukaan tosielämän ystävistäni ei tiedä, että kirjoitan blogia. Vain kaksi läheisintä tietää ylipäätään koko lapsettomuusasiasta. Haasteessa päätin pysytellä melko kevyissä asioissa.

1. Rakastan eläimiä.
2. En pidä siitä, että minua neuvotaan. Voin kuitenkin itse pyytää neuvoja, ja siinä tapauksessa otan ne ilolla vastaan.
3. Vihaan aamuherätyksiä ja teen parhaani välttääkseni niitä.
4. Suhtaudun epäileväisesti uusiin asioihin. Vähän aikaa sitten järkytyin, kun Mieheni toi minulle uusitun version flunssaan käyttämästäni nenäsumutteesta. Merkki oli vanha tuttu, mutta versio eri. Pillastuin, ja Mies pyysi että antaisin kuitenkin tälle uudelle tuttavuudelle mahdollisuuden. Hyväähän se oli. Siitäpä tulikin mieleeni, että minun on helppo myöntää jos olen ollut väärässä.
5. Lempikukkani on pioni.
6. Kerron erittäin mielelläni mielipiteeni, asiasta kuin asiasta ;) Ja liian usein puhun ennen kuin mietin...
7. Aloitan innolla uusia asioita. Liian moni aloittamani asia vain tuppaa jäämään kesken.
8. Kauneimmat äänet maailmassa ovat aaltojen kohina ja se kun koiramme juo vettä :) Ja tietenkin kissan kehräys ♥
9. Haaveilen matkasta Australiaan ja asumisesta meren rannalla.
10. Katson televisiosta kaikki mahdolliset musiikkiohjelmat, yksi suosikeistani on Suomen paras kuoro. Lisäksi rakastan käydä konserteissa ja keikoilla
11. Edellä mainittujen lisäksi mieliohjelmiani ovat Täydelliset naiset ja useat eri dekkarisarjat: Kova laki, tällä hetkellä näkyvä Jälkiä jättämättä, ja sen sellaiset. Lisäksi olen hulluna komediasarjoihin, erityisesti Frendeihin ja Frasieriin.
12. Nukun unilelun kanssa. Mieheni hyväksyy tämän kolmannen pyörän.
13. Rakastan musikaaleja.
14. Maailman kaunein sana on mielestäni ”vaimo”. Ehkä jonain päivänä maailman kaunein sana on mielestäni ”äiti”.
15. En voi sietää Nicolas Cagea.
16. Olen erittäin perso imartelulle ja kehuille.
17. En ole pitkävihainen, ja monesti unohdan, miksi olen alunperin suuttunut.
18. Olen pääsääntöisesti laiska, voin ongelmitta makoilla sohvalla, vaikka ympärillä olisi miljoona tekemätöntä työtä.
19. Pidän kuitenkin kodikkuudesta ja siisteydestä, ja rakastan pyykinkäsittelyä :)
20. Opin lukemaan 3-vuotiaana, mutta uimaan vasta koulussa.
21. Olen uskollinen ja lojaali. Sekä puolisolleni, että ystävilleni.
22. Minulla on aina ollut yksi tai kaksi läheistä ystävää, enkä jaksa kovin paljoa olla tekemisissä pinnallisempien tuttavuuksien kanssa.
23. En tykkää keltaisista karkeista.
24. Olen melko turhamainen. Kotona kuitenkin pyörin mukavissa ryysyissä...
25. Itken erittäin helposti.

Omat viisi haastettani lähetän seuraaville bloggaajille: Barba, Haruko, Shayna, sekä Sadeina ja Jadekivi. Jos haasteeseen on vastattu jo aiemmin, hyvä niin. Eikä muutenkaan mitään paineita, haasteeseen vastataan jos halutaan, ja kerrotaan itsestä juuri niin vähän tai paljon kuin halutaan :)

Lisäksi tajusin, että olen pyörinyt kokonaan oman napani ympärillä (se tosin lienee melko luonnollista, kun tämä blogi kertoo minun elämästäni, heh...) ja olen kokonaan unohtanut kertoa, että olen ollut viime päivinä ihan mielettömän onnellinen erään kanssasisareni plussasta. Hän on myös odottanut onneaan aivan liian pitkään, ja olen aivan vilpittömän ja täydellisen iloinen hänen puolestaan. Ihanaa nähdä, että ihmeitä tapahtuu myös pidempään taivaltaneille! Onnea Barba ♥ Lähetän taivaalle pyynnön, että kaikki menee juuri niin kuin pitääkin :)

1 kommentti:

  1. Kiitos muru <3 Ja kiitos myös haasteesta,yritän saada siihen vielä vastattuakin ;)
    Kovasti täällä odottelen sun ultrakuulumisia,toivottavasti kaikki ok??

    VastaaPoista