17.9.2011

Hedelmöittyneitä...

... oli yksi. YKSI.

Muut solut eivät olleet olleet kypsiä.
Voi vittu sanon minä. Sanoisin paljon muutakin, mutta maailmassa ei ole niin paljon voimasanoja, että riittäisivät tähän tilanteeseen.

Itkettää.
Pelottaa.

Kuulemme maanantaiaamuna kahdeksalta, onko tuo yksi selvinnyt siirtoon saakka. Olen silloin yksin kotona. Mies joutuu lähtemään työmatkalle, enkä uskalla edes ajatellakaan millaista on viettää kotona yksin kolme päivää jos siirtoa ei tule. Ne päivät oli tarkoitettu siirron jälkeiseen herttaiseen lepäilyyn.

En pystynyt vastaamaan klinikan puheluun, pelkäsin niin kovasti, ja siirsin puhelut Miehen puhelimeen. Hän oli urhea ja toimitti uutiset, olen siitä kiitollinen. Itse kerään voimia sitä maanantaiaamua varten. Voi hyvä Luoja anna sen voida onnistua. Jos vain saadaan se yksi pikkuinen matkaan, tämä kaikki on ollut vaivan arvoista.

PS. Se ainokainen alkiomme on kuulemma erinomaisen näköinen. Nyt vai toivotaan, toivotaan...

3 kommenttia:

  1. Voi kulta :( YKSI!

    No parempihan se on kuin ei mitään mutta pettymys on täysin ymmärrettävää! En voi käsittää miten tuollaisesta määrästä munasoluja voidaan saada vain yksi kypsä! Syyttely ei auta mitään, mutta kyllä mä laittasin tämän lääkärin piikkiin! Sä olisit tarvinnut isomman annostuksen lääkettä tähän pitkään hoitoon!!!! Ja vielä kun aattelee että pitkällä kaavalla yleensä saadaan tasalaatusempaa tulosta (esim. kypsien suhteen) niin miten voi käydä teille näin! Mä en käsitä ja voi että mua suututtaa! Mutta ennenkaikkea surettaa ja harmittaa teidän puolesta :( Ja kyllähän tuolla yhdelläkin voi onnistua, mutta olis tämä nyt paremminkin voinut mennä!

    Nyt mä sitte peukuttelen loppuviikonlopun sille että toi teidän ainokainen pallero olisi vielä maanantaina erinomainen.. Päästäisiin nyt kuitenkin seuraavaan etappiin, eli siirtoon! Ja sit taas peukutellaan lisää. Paljon voimia sinulle!

    VastaaPoista
  2. Voi muru miten jännityksessä teitä nyt pidetään :(
    Mutta onhan se parempi,kuin ei yhtään :)
    Voimia,voimia,voimia!!!Mä pimahtaisin jos joutuisin odottelemaan tuloksia vielä yhden välipäivän,pahin piina on aina ollut punktiosta siirtoon :/
    Mutta nyt ne kaikki elimet on teidän hyvien uutisten puolesta pystyssä ja rukoillaan ja toivotaan!!!
    Olet rakas <3

    VastaaPoista
  3. Kiitos ihanista kommenteista, piristivät mieltä!
    Se yksihän tosiaan riittäisi, toivotaan, että se on just se meille tarkoitettu. Syyttelyhän ei tosiaan auta mitään, mutta kyllä tässä tulee kaikkea mielessään pyöriteltyä... oon tyytymätön lääkäriin monessakin mielessä, ja on ajateltu kyllä vaihtaa klinikkaa. Mutta nyt pitää keskittyä vaan tähän hetkeen ja huomiseen. Oon ihmetelly, etten pimahda tähän odotteluun, mutta jotenkin sitä vaan alistuu kohtaloon... Kiitos vielä teille kannustuksesta <3 se merkitsee paljon.

    VastaaPoista