14.12.2011

Viisi mahdollisuutta

Pelätty puhelu klinikalta tuli: soluista kahdeksan oli ollut kypsiä ja niistä normaalisti oli hedelmöittynyt viisi. Tämä olisi ihan hyvä tulos, mutta en voi olla ajattelematta erästä aikaisempaa hoitoamme, jolloin kuudesta solusta hedelmöittyi viisi ja jakautumista jatkoi vain kaksi. Pakko siis olla realistinen.

Taas kuulostan pessimisti-Ihaalta, ja se ärsyttää minua.

Minua ottaa päähän aina jos ihmiset murehtivat kaikkea, mikä saattaa mennä pieleen ja olen aina toitottanut kaikille, että pitää murehtia vasta sitten jos siihen oikeasti on aihetta. Tämä aihe vain on näköjään sellainen, että pettymykset riipaisevat niin kovasti, että en vain pysty muuhun kuin valmistautumaan niihin jo etukäteen. Olen kuitenkin luvannut itselleni, että jos onnistumme ja tulen raskaaksi teen kaikkeni etten murehtisi ja huolehtisi liikaa. Varmaan tosi hyvin onnistuukin... ;) Mutta se on varmaan luonnollista, että murehdin näitä hoidon eri vaiheita, sillä olen oikeasti kokenut, mikä kaikki tässä voi mennä pieleen. En ole koskaan ollut raskaana, joten siihen liittyvät mahdolliset vastoinkäymiset ovat toistaiseksi minulle vähän vieraampia. Ja Luoja varjelkoon minua sitten googlettamasta kaikkia mahdollisia eteen tulevia ongelmia...!!!

3 kommenttia:

  1. Voi kumpa kaikki viisi murusta lähtisivät jakautumaan <3 Toivon niin kavosti teille sitä onnistumista,olette kulkeneet jo hurjan(LIIAN!!!)pitkän matkan.Täällä mä jännään ruudun takana peukut pystyssä sun tämän aamuisia kuulisia <3

    T:Toinen Ihaa :)

    VastaaPoista
  2. Oho,niin hepakassa täällä jännitän,etten osaa enää kirjoittaakaan :/ Siis toivon KOVASTI ja aamuisia KUULUMISIA ;)

    VastaaPoista
  3. Kiitos, toveri Ihaa ;) Onneks oli noin hyviä "kuulisia" tänään :) Toivotaan et huomiselle myös... Hui! Levollista mieltä sinne! <3

    VastaaPoista